sreda, 24. januar 2018

Skupaj s starši je praznovala njihovo 42. obletnico poroke


Na svetu je veliko ljudi, ki verjamejo v tisto pravo ljubezen, ki traja za vedno. Med temi ljudmi je tudi mehiška pevka in igralka Dulce María, ki je za to imela oziroma še vedno ima dobre vzornike: njene starše.

Njena starša, Fernando Espinosa in Blanca Saviñon, sta eni najbolj pomembnih oseb v življenju Dulce Maríe, konec koncev sta njena starša. Toda Dulce se je skozi vso življenje pred vsako pomembno odločitvijo oprla na svoje starše. Čeprav sama ni imela običajnega otroštva, so jo starši vedno zasipali z ljubeznijo, zato je zvezdnica to čustvo sprejela kot stvar, brez katere človek ne more biti srečen v življenju. In čeprav 32-letna pevka ne verjame v ljubezen na prvi pogled, verjame v tisto pravo ljubezen, ki se nikoli ne konča. 

Ravno iz tega razloga je zvezdnica preteklega 18. januarja skupaj z njima praznovala že njuno 42. obletnico poroke, ob čemer je na družbenih omrežjih objavila prav posebno sporočilo.


"Danes je prav poseben dan. Moja starša danes praznujeta svojo 42. obletnico poroke. Oba sta čudoviti osebi, kateri neizmerno ljubim. Hvaležna sem jima, da sta del mojega življenja in si želim, da bi ob meni ostala še veliko let. Zame sta zgled ljubezni, potrpežljivosti, vztrajnosti, predanosti, zavezanosti in živ dokaz, da se tista prava ljubezen nikoli ne konča. Ko se na poti srečamo s številnimi težavami, se dve osebi, ki se resnično ljubita, z njimi soočita in jih s skupnimi močmi razrešita. Zaradi manjše težave se ne podamo v beg in zavržemo vsega, kar smo s skupnimi močmi gradili. Moja starša sta bila tista, ki sta me naučila vztrajati, naučila sta me, kako se predati, naučila sta me razumevanja, strasti in mi pokazala, kako naj se postavim v bran stvarem, v katere verjamem in si jih želim doseči. Hvala vama, da sta postala moj navdih. Čudovito obletnico vama želim," je zvezdnica zapisala ob fotografiji.