torek, 7. november 2017

Želi si postati mama


Dulce María zagotavlja, da si v prihodnosti želi okusiti izkušnje materinstva. Še posebej sedaj, ko je precej svojega časa preživela s tistimi najmlajšimi, ki sodelujejo v seriji Muy padres, kjer je imela priložnost izkusiti lepe stvari, ki jih v življenju odraslih pustijo otroci. Kljub temu pa priznava, da se bo ob rojstvu svojega prvega otroka umaknila izpod medijskih žarometov. 

"Po eni strani bi si čim prej odločila za materinstvo, saj so otroci zelo nežni, lepi, nedolžni in dobrovoljni, a po drugi strani se zaveš, kako veliko odgovornost prinašajo s seboj in kako staršem ter družini na splošno spremenijo življenje. Sama si v prihodnosti želim ustvariti družino, a ko se bo to zgodilo, se bom morala za nekaj časa umakniti iz medijskega sveta, saj niti v najbolj norih sanjah ne bi zmogla po eni strani skrbeti za otroka, po drugi pa preživeti težkega ritma dela," je pojasnila.

V seriji mehiška pevka in igralka nastopa s številnimi znanimi imeni, kot so na primer Betty Monroe, Víctor González, Issabela Camil in Héctor Suárez Gomís. Ker se serija že nekaj časa predvaja na televizijskih zaslonih, je igralska zasedba skorajda dan in noč prikovana pred kamere na različnih lokacijah snemanj, zaradi česar otroci, ki nastopajo v seriji, zaradi utrujenosti večkrat mislijo, da je ona res njihova vzgojiteljica oziroma učiteljica. "Normalni otroci hodijo redno v šolo, mladi nadobudni igralci pa morajo večkrat zaradi urnikov snemanj izostati od pouka. Ko pridejo na snemanja, me vedno pozdravijo in me nazivajo z "miss", kakor pri nas kličemo učitelje. To se mi zdi zelo lepo, saj tega ne počnejo iz zlobe, temveč iz navade. Ti malčki so še povsem nedolžni in razigrani, zaradi česar zlobe še ne poznajo. Najverjetneje ti zaradi tega tako prirasejo k srcu," je priznala.

Zvezdnica pa je medijem že priznala, da je našla moškega svojega življenja, čeprav je prepričana, da je še prehitro govoriti o načrtovanju poroke in naraščaja. "Srečno sem zaljubljena, a je še prehitro, da bi govorili o poroki in otrocih. Resnica je, da je Paco čudovit moški, ki mi nudi veliko oporo pri mojem delu, vliva mi moči in me zelo dobro razume. Mislim, da je ravno v tem smisel ljubezni. Da te ljubezen spremeni na bolje, da je tvoj partner srečen s tabo in ti z njim. V življenju se bomo vedno soočali s težavami, a ko najdeš tisto pravo osebo, s katero želiš deliti svoje življenje, je vse lažje in nobena težava ni tako velika, da je ne bi bilo mogoče premagati," je še dodala.