torek, 7. november 2017

Ima strah pred svojim domom


Potres, ki je pred dobrima dvema mesecema stresel Mehiko, je za seboj pustil posledice. Ne govorimo le o materialnih posledicah, ki so ogromne, temveč o strahu, ki ga je zasejal med ljudmi. Med temi ljudmi je tudi Dulce Maria, ki je za časopis Diario Basta spregovorila o tej temi.

"Odkrito povedano, si od potresa še nisem dodobra opomogla. Počasi, korak za korakom za seboj poskušam pustiti strah, čeprav se le ta znova prikrade vame vsakič, ko preberem kakšno novico o mogočem vnovičnem potresu. Imeti moramo upanje, da se kaj takšnega ne bo ponovilo," je dejala.

Pevka in igralka je priznala, da ima še vedno strah pred svojim domom, kar jo precej skrbi, saj v svojem stanovanju ne najde potrebnega miru. "Med samim potresom sem bila na snemanjih, zato sem kaj hitro uspela pobegniti iz forumov televizijske hiše Imagen. V svojem stanovanju pa se ne počutim varno, saj se nahaja v petem nadstropju. V stanovanje vstopim samo za toliko časa, da se uspem stuširati, pograbiti nekaj oblačil in z enako hitrostjo tudi takoj odidem. Pravzaprav v svojem stanovanju trenutno sploh ne živim, saj me je groza ob misli, da bi znova prišlo do potresa, jaz pa bi bila ujeta v petem nadstropju," je priznala.

Kljub tem občutkom, se zvezdnica ni odločila poiskati profesionalne pomoči. "Na žalost za to nimam časa, če bi ga imela, bi takoj poiskala ustrezno pomoč. Pomoč v takšnih primerih in situacijah vedno pride prav. Trenutno sem povsem osredotočena na snemanja serije Muy padres, kar mi prav tako pomaga, da malce pozabim na vse skupaj," je še priznala.