nedelja, 5. februar 2017

TVyNovelas: Dulce Maria v ekskluzivnem intervjuju zanikala govorice o nosečnosti


Pevka in igralka Dulce Maria je ogorčena in užaljena. V ekskluzivnem intervjuju za TVyNovelas je pojasnila, da govorice o njeni nosečnosti niso resnične in zagotavlja, da so na domnevnem izidu uporabili ime mrtvega zdravnika.

Zatem, ko so javnosti sporočili, da Dulce Maria pričakuje svojega prvega otroka, je le ta odprla svoje srce in zanikala govorice, ki jih je sprožila revija TVNotas. A če damo te govorice na stran, pevka trenutno živi v eni najboljših etap v svojem življenju: promovira prihajajoči album DM, povrhu pa je tudi sveže zaljubljena.

Pred nekaj dnevi je v medije prišla novica o vaši nosečnosti ...
Če bi bila noseča, tega ne bi bilo potrebno zanikati, saj je to stanje, ki se ga ne da prikriti. Malce smešno bi bilo, da bi mi zatem zrasel trebuh, pa bi rekla, da sem se preveč najedla.

Kakšno je vaše mnenje o tej informaciji?
Za začetek je to že četrtič  v različnih časovnih zamikih, da ta ista revija sproža govorice o moji nosečnosti. Zavedam se, da je to pač del mojega poklica, a tokrat so šli predaleč. Ena stvar je, da si izmislijo eno stvar, ki je sama po sebi že tako ali tako slaba, druga stvar pa je, da temu priložijo še povsem lažne izvide. Ko sem prebrala njihovo objavo, sem se najprej vprašala, kje so dobili domnevni izvid, ki sploh ne obstaja. Kdo bi bil toliko nor, da bi reviji izdal povsem lažen papir? Zato smo se odločili napraviti majhno raziskavo. Poklicali smo v zdravniško ordinacijo, ki je izdala izvid in izvedeli smo, da je zdravnik, ki je podpisal moj domnevni izvid o nosečnosti, umrl že leta 2016. 



Brez dvoma ste jezni ...
To, kar počnejo, je nizkotno. Vse odkar je bila novica objavljena, me številni kličejo, da bi mi čestitali ob tej veseli novici. Najhuje je, da nadaljujejo z objavljanjem svojih namišljenih zgodbic. Ogorčena sem. Le kaj si bodo izmislili čez nekaj mesecev, ko mi trebuh ne bo zrasel? Seveda me je strah, kaj si bodo izmislili, še posebej če bodo s tem škodili mojemu ugledu in bodo želeli poteptati moje vrednote. Neverjetno je, da svoje izmišljotine podkrepijo z lažnimi dokazi. Večkrat so kot vir navedli mojo prijateljico, ki naj bi mi bila zelo blizu, kar seveda ne drži. Ta prijateljica, ki naj bi se z njimi pogovarjala, ne obstaja, vir so oni sami in njihova domišljija. Tokrat ni prvič, da pišejo o meni, v preteklosti so si o meni izmislili en kup stvari. 

O čem govorite?
Pred kratkim so trdili, da sem se na skrivaj civilno poročila z bivšim fantom. Na takšen način zbirajo in širijo svoje laži. Ravno zaradi tega to revijo številni tožijo zaradi obrekovanja, saj ne pišejo govoric, pišejo popolne izmišljotine, zaradi katerih so oškodovani številni ljudje in njihove družine. 

Menite, da vas želijo diskreditirati?
Bolj kot to, mislim, da enostavno izkoriščajo dejstvo, da sem tik pred izdajo novega albuma in prvim večjim koncertom v Mehiki. Ker mi gre dobro in se trenutno kar precej piše o meni, to izkoriščajo, saj vedo, kaj morajo reči za povečano prodajo. Tudi v preteklosti se mi je to že zgodilo, ko sem bila zakopana v delo, oni pa so to izkoristili za svoje namene. 

Ste morda razmišljali o kakšnem pravnem ukrepu proti njim?
Ne vem, če bi bilo vredno. V 26 letih v tej karieri sem se morala soočiti s številnimi slabimi stvarmi, katerim pa nisem nikoli želela dati večjega pomena, še posebej, ko gre za izmišljotine. Pojasniti želim le, da nisem noseča. Naj ljudje vidijo kako nizko so se pripravljeni spustiti nekateri samo zato, da bi škodili drugim.

Kako je novico sprejela vaša družina?
Oni dobro vedo kaj je res in kaj ne, zato o tem niso niti razmišljali. Tudi njih so že kdaj vključili v svoje laži, zato zelo dobro vedo kako stojijo stvari. 


ŽIVITA LOČENO
Bi si želeli ustvariti družino?
Seveda! To so še ene moje sanje, poleg moje kariere. Zame je ljubezen eno največjih in najbolj močnih čustev. V tem trenutku šele začenjam ljubezensko razmerje, v katerem sem srečna. On je zelo ljubezniv, spoštuje me in me podpira. Trenutno se še spoznavava. Če bi že kdaj prišlo tako daleč, bi se želela najprej poročiti in šele zatem razmišljati o naraščaju in družini. Vse bo prišlo ob pravem času.

Koliko časa sta s Franciscom že par? Že živita skupaj?
Ne. Spoznala sva se v preteklem letu, na snemanju mojega videospota za pesem No se llorar. Zatem sva znova sodelovala pri videospotu za pesem Volvamos. Zelo dobro sva se razumela. Šele konec leta sva postala par. Ugotovila sva, da imava veliko skupnega in se zelo dobro razumeva. Najina zveza napreduje počasi, korak za korakom. On živi v svojem stanovanju in jaz v svojem. Seveda veliko časa preživiva skupaj, saj imava oba delo, zaradi katerega veliko potujeva. Že iz tega razloga poskušava skupaj preživeti čim več časa.

Sta že govorila o poroki?
Ne, sva šele na začetku razmerja, a ne da se razmišljati vnaprej, saj ne veva, kaj naju čaka v prihodnosti. 

Kako se z njim razumeta vaša starša?
Dobro. Tako kot jaz, ga tudi ona dva ne poznata dolgo časa, a jima je dovolj, da me vidita srečno. Francisco je neverjeten moški, odlično se razumeva, moja družina pa vedno spoštuje moje odločitve in želje. Tudi zgodba, da ga moja mama sovraži in zaradi tega ne govori z mano, je plod domišljije iste revije. 

Kakšno je vaše mnenje o vsem, kar se je pisalo o razmerju vašega fanta z bivšo ženo?
To je tema, o kateri jaz ne morem govoriti. Edino, kar lahko povem je, da je ločen, zelo odgovoren, najpomembnejši zanj pa so njegovi otroci.