sreda, 11. september 2013

Dulce Maria poje tako kot drugi igrajo


Po uspehu, ki ga je doživela kot članica skupine RBD, sedaj žanje sadove kot solistka ter nam prinaša svojo drugo ploščo, medtem pa se vrača tudi k telenovelam po kar treh letih odsotnosti z malih ekranov.


Rdečelaska, ki je pozornost ljudi pritegnila z likom Roberte v telenoveli Rebelde, je pri svojih 27 letih ljubljenka številnih mladostnikov ter seveda tudi nekoliko starejših fanatikov. Danes nam bo povedala, kaj lahko pričakujemo v prihodnosti...

Kakšna je tvoja skrivnost za priljubljenost med tvojimi fanatiki?
Sem dosledna in sem preprosto jaz... poskušam posredovati svoje lastne izkušnje, da se moji oboževalci poistovetijo z mojimi besedili, ki jim pomagajo 'prebroditi' dobre in slabe trenutke.

Kaj je bilo zate do današnjega dne najtežje?
Izdati svoj prvi album. Bil je izziv. In ta nov album je še večji izziv. Moji osebni dosežki so me bolj izoblikovali kot osebo.

Si se kot otrok predstavljala na odrih?
Ko sem bila stara pet let, sem pričela s snemanjem reklamnih oglasov, prvo telenovelo sem posnela pri šestih, toda nikoli si nisem predstavljala, da bom to počela vse življenje, dokler nisem posnela telenovele Clase 406. Takrat sem na šoli Fermatta študirala glasbo ter ugotovila, da je to tisto pravo... toda posvetiti se hočem alternativnemu študiju, kot je na primer trženje, oglaševalsko oblikovanje ali umetnostna zgodovina.

Občuduješ koga?
Všeč mi je Shakira, saj je naravna in pristna. Ne rabi biti najbolj ustvarjalna, prav tako se ne rabi operirati, da bi lahko bila edinstvena.

Bi se odločila za plastično operacijo?
Sem povsem naravna in na to sem ponosna. Morda, ko bom že zelo stara... Zdaj se je potrebno potruditi ter dati vse od sebe takšen, kot si.


Kako ostaneš v formi?
Telovadim, pijem vodo ter se zdravo prehranjujem z uravnoteženo dieto, s katero lahko jem vse.

V čem bolj uživaš, biti na odru ali na snemanjih za mala ter velika platna?
Biti na odru... vendar sem vedela, da sem se po treh letih vrnila tudi na televizijske ekrane.

Povej nam...
Gre za telenovelo Mentir para vivir. Moj lik je Joaquina, hči preprodajalca drog, ki želi 'očistiti' umazan denar svojega očeta. Gre za zelo dobro produkcijo.


Kakšne novosti lahko pričakujemo na novi plošči?
Singl Lagrimas je posnet v duetu z Julionom Alvarezom. Gre za 12 skladb polovica je pop, druga polovica je pa fuzija različnih latino zvokov. Polovico plošče je produciral Coty v Španiji, drugo polovico pa Carlos Lara v Mehiki. V tej plošči lahko vidite mene. Oboževalcem želim dati in prikazati resnično podobo, ne nekaj povsem nedosegljivega.

Iz glasbenega vidika gledano, čutiš rivalstvo z Belindo, Eizo, Danno Paolo...?
Smo različne osebnosti in vsaka ima svoj krog oboževalcev. Spoštujem Belindo, saj je zelo ustvarjalna. Za vse je dovolj publike. Vedno moraš biti sam svoja konkurenca.


DULCE MARIA NA KRATKO:
Čustveno:
"Zelo sem zadovoljna, z zelo lepim ter mirnim razmerjem; moj partner nima opravka z mediji, dopolnjuje moje življenje."

Ustvarjanje družine:
"Da, v daljni prihodnosti, morda nekje približno pri 32 letih."

Ponovno združenje skupine RBD:
"Obstaja možnost, vendar ne obstaja nikakršen konkreten načrt."