petek, 18. avgust 2017

Spregovorila je o svoji vlogi v telenoveli Muy padres


Zgodba in sam lik sta brez dvoma pritegnila njeno pozornost, a kar je mehiško pevko in igralko Dulce Marío najbolj navdušilo, da se je odločila pridružiti igralski zasedbi telenovele Muy padres, je bila priložnost, da postane del evolucije televizije in televizijskih projektov v Mehiki. 

"Podjetje predstavlja novo okno priložnosti, ne samo za igralce, režiserje, producente in pisce scenarijev, temveč tudi za številne druge ljudi v Mehiki. Skupaj smo lahko del zelo pomembnih sprememb. Televizijska hiša Imagen Televisión je morda res nastala šele pred dobrimi šestimi meseci, a je v tem kratkem času zelo napredovala. Zame osebno je pomembno biti del te spremembe, ki si je številni prebivalci Mehike že dolgo časa želimo," je 31-letna zvezdnica dejala v intervjuju za mehiške medije.

Nekdanja članica skupine RBD bo v tem novem projektu televizijske hiše Imagen Televisión nastopila v glavni vlogi. To je njen prvi projekt izven televizijske hiše Televisa, pri kateri je odrasla, se razvila in tudi zaslovela. Ker je zadnjih nekaj let velik del svoje pozornosti namenila glasbi, je že pred dobrimi petimi leti zaključila svojo ekskluzivno pogodbo s Televiso, a je podjetju neizmerno hvaležna za vse, kar ji je tokom let nudilo. "Odkar sem dopolnila 6 let sem delala za Televiso. Tam sem odrasla, seveda sem tam dobila priložnost nastopiti v telenovelah, kakršna je Rebelde. Tudi ljudje, kot na primer Pedro Damian, so mi s svojimi ponudbami in vlogami izkazali veliko mero zaupanja. Neizmerno sem jim hvaležna za vse priložnosti, ki so mi bile dane," je dodala.


Eno njenih zadnjih del na televizijskih zaslonih je bila telenovela Corazón que miente, katere producentka je bila Mapat. In čeprav si je Dulce želela letošnje leto znova posvetiti glasbi, turneji in promociji novega albuma, je bila telenovela Muy padres projekt, ki ga enostavno ni mogla zavrniti. "Opisali so mi zgodbo in moj lik, ki ji je ime Pamela. Njena zgodba me je ganila. Zgodba telenovele je zelo lepa in govori o temi sodobnega časa, in sicer govori o tem kakšne so vloge očetov v vsakdanjem družinskem življenju. O tej temi se v Mehiki ne govori veliko. Ljudje pravijo, da je mama ena sama, a resnica je ta, da je tudi oče samo eden. Zato je tematika zgodbe posvečena samskim ali ločenim očetom in njihovemu načinu vzgoje otrok," je dodala.

V telenoveli s pridihom komedije, v kateri bo 31-letna zvezdnica zaigrala ob igralcema Víctorjem Gonzálezom in Héctorjem Suárezom Gomísem, bo Dulce nastopila v vlogi vzgojiteljice, ki se neutrudno bori za svoje ideale in zaradi tega občasno zaide tudi v težave. Ob tem igralka priznava, da ji delo z otroki predstavlja velik izziv. "V telenoveli delam s precejšnjim številom otrok, ki me zelo spominjajo na moje začetke, sama sem z nastopi pred kamero napreč začela, ko sem imela pet let. Občudujem jih, obenem pa se ob njih precej raznežim, saj še predobro vem, kako težko je vse to zanje. Kot otrok se zelo težko osredotočiš na točno določeno stvar, še težje pa se na pamet naučiš vsa besedila. Vsi otroci so zelo nadarjeni, na snemanja pa prihajajo zelo dobre volje. Celotna ekipa je izvrstna, zgodba telenovele pa zelo lepa. Zame je to povsem nova izkušnja, kopica otrok pa temu navdihuje svežino, saj imajo včasih precej domislic, ki se jih lahko spomnijo samo oni," je dejala.

Igralka pa je uspela tudi zanikati govorice o tem, da naj bi na Televisi pripravljali enako telenovelo pod naslovom Papá a toda madre, v kateri bo v glavni vlogi prav tako zaigrala nekdanja članica skupine RBD, Maite Perroni. "Ne verjamem, da gre za isto zgodbo, saj pravic za snemanje ne moreta odkupiti dve podjetji naenkrat. Seveda pa lahko telenovela vsebuje isto tematiko, kar je pravzaprav dobro, saj je o tej temi v Mehiki potrebno spregovoriti," je izdala.

"Sama sem vesela, da sem lahko del te spremembe. Podjetje me je zelo lepo sprejelo in z mano čudovito ravnajo. Zadovoljna sem, da sem lahko del začetka tega preoblikovanja in to s projektom, ki prinaša pozitivno sporočilo," je še dodala.

Vir: Al dia