Dulce Maria je znana po vsem svetu, zaradi česar jo uvrščajo med ene
najbolj vplivnih ljudi med mladimi, saj ima na socialnih omrežjih že več kot 6
milijonov sledilcev. Nekdanja članica skupine RBD je očitno prevzela
odgovornost, da bo med ljudmi širila pozitivna sporočila, saj želi s pomočjo
svoje knjige, glasbe in kolekcije parfumov svojim zvestim oboževalcem dati
navdih.
Pevka je izdala, da bo njen nov album izšel konec letošnjega leta, med
pesmimi, ki se bodo nahajale na albumu, pa je tudi No se llorar, ki prinaša
prav posebno sporočilo. "Ta pesem prinaša sporočilo ženskam, s katerim jih
poskušam prepričati, naj ne vztrajajo pri stvareh, ki jih ne osrečujejo. Želim
si, da se ne bi bale sprememb in bi se podale v iskanje svoje sreče," je dejala
Dulce na tiskovni konferenci.
Šele pred dobrima dvema mesecema je poleg pesmi izdala tudi videospot,
ki pa je že presegel 2 milijona ogledov. Na nov album bo pevka poskušala
uvrstiti čim več pesmi, ki jih je napisala sama. Trenutno pa pevka svojo glasbo
deli z izdajo nove kolekcije parfumov.
Tudi s ponovno izdajo knjige je zelo zadovoljna, saj je le ta presegla
meje in je zelo uspešno prodajana v državah, kot so Urugvaj, Argentina,
Brazilija in ZDA. "Zapisi v knjigi pomagajo številnim mladostnikom, ki
preživljajo težke trenutke. Čeprav nisem fizično z njimi, ljudem veliko pomeni,
da jim nekdo v takšnih trenutkih reče, naj bodo močni, naj živijo dalje," je
dejala.
Dulce je sodelovala pri vseh postopkih izdelave parfumov, zato le ti
nosijo njen pečat. Zatem, ko je združila moči s podjetjem Fraiche, je izdala,
da so parfumi namenjeni ljudem z različnimi osebnostmi. "Te priložnosti ne
vidim kot podjetništvo, temveč bolj kot nekaj raznolikega, nekaj, česar ne
počneš vsak dan," je zaključila.